8 januari.

08 kom ner idag!
Men jag spenderade inte mycket tid med dom, för jag och pappa börja bråka som vanligt.
Både jag och Kornelia höll på att strypa honom! Jag lovar, ibland funderar jag fan på det.
 
 Och jag har väldigt kort temperament när det är bråk inom familjen så jag blev svin förbannad och sket i att äta och gick upp till mitt rum och sätte på musik. ( som vanligt ^^ )
Efter ett tag kom pappa upp och försökte få mig att bli glad men icke sa nicke.
Haha, han hade även med mat upp men jag rörde det inte ens, jag hungerstrejkade. xD
Haha, ibland kan man fan tro att jag är 10 år och inte 18. ^^

Sen fixade jag mig och drog till Johan. :)
Mys mys :)

 Hmm, vad ska man lägga upp för bild?
Ser så jävla tomt ut utan en bild.

Får bli bilden på mig och Johan från i somras. ^^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0