7 januari.

Mötte upp Bellis, Fia&Jennifer i Borensberg, vi tog bussen till Motala och drog till donken. Tjocka som vi är. :)
Efter det blev lite fest hos Johanna! Haha. Hon "tvinga" oss att leta upp lite folk vi kände.
Så det blev Johan, Ronny, Kim, Anton, Rikard & Christoffer. Jag har inte glömt någon va? xD Sen kom även Greta. :)

Jag vet inte hur många gånger under kvällen Mats fråga vem mitt ragg var.
Jag höll på att dö, seriöst. xD

Mats till mig och Johan:
Är ni ihop?
Vi: Nae.
Mats: varför inte? Han är söt, du är söt.

Haha, chilla med drickan nästa gång ;)

På halv två bussen hem mötte vi Micke! Haha, lagom full va han. ^^
 Och Kornelia&jag va nog inte riktigt vakna. För vi höll på att missa våran hållplats för att båda satt i sin egna lilla värld. ^^

Jennifer.

Mats. Han säger typ åt mig att inte ta bild ;D

Johanna&Mats.

Ronny.
 
Johan.

Kornelia.
 
 Kornelia, Jennifer, Fia, Bellis, Ronny&Kim.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0