5 januari.

Ni kan inte ana hur ont i kroppen jag har! :o
Det måste vart efter skottningen igår. Satan alltså.

 Hela min dag har vart mongo pga det. xD Kunde inte ens böja mig ner och klappa Luna eller Texas. :o
Och när jag var ute med dom. Då ville jag bara dö. Haha. xD

 
Har precis kollat på Cold Case. Och jädrar vilket bra avsnitt det var.
Handlade om döva. Och jag tycker så synd att Andy inte fick höra Emma i slutet. :( Haha, jag är känslig ja.
Och ja, jag vet att det inte är på riktigt men ändå. ^^
Nu då?
Jag sitter här och funderar på att sätta på en film, men har ingen aning om vilken..
Svårt val liksom. Man har sett alla filmer 200 gånger så man typ bara suckar när man tänker på vilken man ska se. -.-



Jag vet inte vad jag ska göra. Jag är så förvirrad.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken är din favoritfilm? :P

2011-01-06 @ 01:47:18
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0