4 januari.

Ni kan aldrig gissa vad jag har gjort idag!
jag har skottat. :o Det var förbannat jobbigt.

 Haha, det började med att mamma ringde mig och sa att hon inte kom ner på våran gata för att nöten som körde plogen hade plogat igen vägen ner så jag fick gå upp och skotta bort det skiten. Och ja, dom som bor på våran gata ska fan vara tacksamma för det! :o
Jag var också duktig och skottade typ hela våran trädgård. :o


Sen så trimmade jag och Nattis Texas. Och klippte Lunas klor.
Vi är duktiga flickor (Y)


Och nu sitter jag och Kornelia och har flumtajm xD
Vi retar fan skiten ur Nattis med det. xD

" Jag: säg hej, det var jag som sög av dig

Kornelia: men jag har inte sugit av honom! :o
Jag: men säg det o se hur han reagerar. :D
Kornelia: " hej, det var jag som sög av dig. Du hade jätte liten snopp."
Jag: så har han värsta hästen....Sängen alltså. "

" Jag: vad sa du då?
Kornelia: jag sa ju det.
Jag: jaha, sa du det. Säg det då.
"

Nej, vi är inte mongo! Vi är släkt :D

Nattis och jag för typ 2 år sen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0