31 december.

Haha, galet nyår. Men riktigt bra med.
Orkar inte berätta vad som hände.
Men kan berätta en sak. Att när jag och Andreas skulle gå ner från en "backe" vid Micke så halka jag och slog i röven så in i helvete. xD Jädrar vad ont det gjorde!
Och att jag fick träffa Linda<3

Ingen akuten faktiskt! Men ett besök av ambulansmän. Haha, fy fan. 


Kornelia&Fia.


Calle&Pölsa.



Emil, Izza, Kornelia&Fia.

Pölsa&Linus.

Emil.

Elin, Johan&Emil.

Emil, Izza, Andreas&Andreas vän.

Fia, jag&Pölsa.

Johan.
Haha, förlåt. Men var bara tvungen.

Pontus&Fia.
Dom dansade bugg.

Fia&Kornelia.


Jag, Pontus&Andreas.
Tror ni jag känner mig liten eller?:o

Jonathan&Emil.


Det är några som aldrig kom med på bilder men men.
Tack för detta nyår! Mycket bättre än det förra, om man bortser från vissa saker.
Och F;I;K;K - jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0