29 januari.

Dag 14 - en bild på dig och din familj.

Ja, här är familjen.
Inte hela då. Kusinerna från både mammas och pappas sida saknas.
Och ungarna som står till vänster med lila tröja och skjorta och sen tanten som håller om dom har jag ingen aning om vad dom heter. :S
Det är min farbrors nya brud och hennes barn.
Så jag fattar seriöst inte va fan dom är med på bildern för, dom kunde flytta på rövarna och ta fram min syster istället. Ägg!

Iallfall, förutom dom så är det Maritha, morbror Ricky, farbror Lennart, syster Therese, Janne.
Syster Matilda, pappa, mamma, syster Johanna, syster Annette, Lasse, syster Natta, systerdotter Alva, jag.
Systerdöttrarna Alicia&Kornelia och systersonen Linus.

Bilden är från 2008 btw. :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0