29 december.

Blev stan med världens bästa Belle!
Vi mötte Oskar och hans vänner på bussen. Sen så var vi med dom en kort stund.
Och då blev jag mobbad av en 95 för att jag är "kort". Det är fan skam! :o Själv är jag 92a. :o

Sen drog vi till Nettan och var hundvakt åt Stella Bella.
Vi tröttnade på lägenheten så vi tog med Stella och åkte till stan. Hon var faktiskt grymt snäll på bussen.
Hon satt i mitt knä nästan hela tiden. :)
Sen tog Nettan och Lasse henne och vi drog och åt. Sen blev det shoppning!
Blev inte så mycket för min del. Utan bara lite smink och smycken. Och just det. En krona till nyår. Fett ful. ^^
Vi tog sex bussen hem till mig, där som vanligt Kornelia&Fia var. ^^
Vad gjorde vi? Inget speciellt tror jag. Förutom att Bellis försa sig :o Din jävel. Haha :D
Sen drog Bellis och vi andra körde twister i typ 2 timmar. Shit. Fett jobbigt. ^^

Stella.

Jag, Kornelia&Fia.
Ser ut som Kornelia skrattar åt mig. :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0