26 januari.

Jag och Greta var riktigt trötta! För båda somna i varsin fåtölj!
Haha, jag visste att jag skulle städat och hållt igång! Men det är så skönt att chilla. (a)

Vi från typ 2009. Eller vadå typ? Det är 2009. ^^



 Jag har tänkt på en sak.
Varför är man aldrig nöjd?
Jag haren familj som älskar mig, föräldrar som köper allt jag vill ha.
Systrar som skulle kunna döda för mig. Underbara djur.
En systerdotter som avgudar mig. Och 3 underbara syskonbarn till.
Jävligt underbara vänner. Dom bästa! En mysig och go guddotter.
Jag har saker som barn i Afrika, Irak o.s.v bara kan drömma om.
Eller t.o.m aldrig hört talas om.
Och ändå är man aldrig nöjd?!

Jag vill så gärna bidra med något.
Hjälpa utsatta barn och kvinnor. Killar med problem.
Djur som behöver kärlek och någon som tar hand om dom.
Jag vill på volontär resa!

Vi har räddat 8 kattungar iallafall.
En för många år sen som fortfarande är liten som en kattunge vid namn Mizzy.
En som Sara&Natta räddade i Småland som är min älskling, vid namn Baby.
Och 6 andra. Men tyvärr så klarade sig bara 4.
Men dom är tjocka, runda och älskade. Dom heter Siri, Love, Cosmo&Mojje(Morgan).
Hade vi haft plats skulle jag räddat kattungarna från i år med. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0