25 januari.

 Dag 10 - Låtar du lyssnar på när du är på olika humör.

Det var så långt så jag kortade ner det lite.

Jag brukar alltid lyssna på samma låtar.

Förutom om jag är förbannad eller uttråkad.
När jag är förbannad lyssnar jag alltid på Linkin Park.
Jag har massor skivor med dom som jag sätter på högt as hell eller så sätter jag på en dvd med dom när dom spelar i Texas.
När jag är uttråkad så söker jag på band man lyssna på när man va liten bara för att liksom.
Som tex Westlife, Aqua, Backstreet boys o.s.v. Det påminner mig alltid om barndomen och då blir man inte lika uttråkad.

Och när jag är med folk så försöker jag att inte lyssna på samma låtar som jag gör när jag är själv.
För dom är alltid så sorliga och då blir det oftast död stämning. xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0