24 januari.

Det år som nog faktiskt vart det bästa i hela mitt liv är just 2008.
Och det gör så jävla ont att veta att dom tiderna kommer aldrig tillbaka.
Men det känns skönt att ha alla dom där minnerna.
2008 in my heart!

 Bildbomb från 08.

Kornelia&Lisa.

 Nathalie&Elin.

Jag. 
NORRKÖPING, wiie.

 Dennis.

Nathalie&jag.

Jag var smal. :o

Kornelia&Isabelle.

Marcus.

Elin&Marcus.

Jag&Lisa.

Elin&Marcus.
Jag&Dennis.
Som sagt, jag var smal. :o

Alicia&Alva.
Stygga ungar som förstörde mitt smink.
 
Grr!

Haha, FÖRLÅT. Men jag var tvungen.

FAN KOLLA VA SMAL JAG VAR. Va súr jag blir -.-

Isabelle,Kornelia&jag.

Isabelle.

Natta.

Kornelia, Isabelle&Johanna.

Elin.
Nu  ska jag berätta om denna ironiska dag.
Vi orkade inte gå en tipspromenad. För den var så jädra lång.
Så vi tänkte "gå vilse". Jotjena! Vi gick vilse på riktigt!
Kom flera mil utanför Borensberg. Slutade med att våran vaktmästare fick hämta oss på en gård på vischan. xD
Sköt tipspromenaderna! Haha.

Johanna(HAHA, MINEN), Isabelle&Kornelia.

Johanna&Kornelia

Mina ben, Johannas ben&Alice.
Vi tar upp en död fisk btw.

Dennis&Marcus.

Natta&Loooco.

VAAALBORG.
Kornelia, My, Elin&Johanna.

Elin&Marcus.

Lisa.

Lisa, Kornelia, Fia, Alice&Johanna.
( jag älskar den här bilden )

Marcus, Elin, My, Johanna&Jenny.

Dennis&Natta.

Dennis.
Jag, Kornelia, Jenny, Nathalie, My&Fia.

Natta&Kornelia.
Jenny, Fia, Dennis, jag, Nathalie&My.

Dennis, Kornelia&Natta.

Kornelia&Natta.

Alva.
Gud så liten.

Alva&jag.

Kornelia&jag.
HAHAHAH, jag bjuder på den här.

Isabelle, Kornelia&jag.
evig vänskap.

På bilderna är det Sara, Natta, Isabelle&Natta.

Natta&Sara.

Jag slog till honom ett ex antal gånger. ^^
Och jag har valt att sudda över hans ansikte.

Sara&Elin.

Lasse, Nettan, mamma, Matilda, Johanna, Alva, Therese&Janne.
Alicia, Kornelia, jag, Isabelle&Natta.

Lisa.

Sofia&Nathalie.

Kornelia&Sofie.

Isabelle&Alva.
Natta&Kornelia.

Alva.

Kornelia, Isabelle, Sofie&Natta.

Lisa.
 Vi åkte vilse&gick vilse. xD
 
Elin&Lisa.

Y


Kornelia&jag.





28 maj piercade jag naveln.
Snart 3 år sen. ^^

Lisa.C målade på min fot. ^^

Lisa.

RIIIIX FM.
Becca&Cicci.

Dennis, Marcus&Elin.
Kornelia&Henke.

Lisa&Johanna.

Alva.


Haha, Kornelia&Johanna.

Nathalie&Elin.

Lisa.

Niorna.

Kornelia.
" ryss jävel " xD

Lisa.
Sista hälla dagen :(
Men vattenkriget med hela skolan ägde!

Marcus.

Nettan.
Haha, japp. Vi är släkt. xD


Nettan, Natta, Bellis.

Jag i rosa.

Nathalie, Elin, Sofie, Nathalie&Elin.
xD

Alicia.

Jag&Martin.

Sara&Natta.

Jag&Natta.

Johanna&Alva.

Alva.

Johanna&Kornelia.

Henke, Kornelia, Johanna&Martin.

Kornelia&jag.
 en unge pekar på mig och skriker:
" KOLLA MAMMA, JAMES BOND" xD
Det var en bild bakom mig ^^
En annan unge om kung fu panda.
" den vill inte jag se, den verkar läskig.


Tjock Alvas fötter.
Så söta.

Jag&Alva.


Natta&Alva.

Natta&jag.
i love you, sis.

Alva.


Natta, jag&Kornelia.

Johanna, Kornelia, Fia&Moa.

Johanna&Moa.

Fia.
VI ALLA HAR VART BARN.
Och alla har testat att leka med elden, så tyst!

Johanna&Fia.
Vi upptäckte vår kärlek till "lilla hems" choklad muffins.

Johanna&Fia.

Johanna&jag.
Och jag har ingen aning om varför mitt bakhuvud är suddat.

 Jag&Kornelia.


Johanna, Fia, Kornelia.
Jag.

Ludde i min tröja.

Fia&jag.
jag vill försvara oss genom att säga att vi var JÄVLIGT onyktra. ^^
Fia har btw tagit av sig shortsen. ^^

Fia&Kornelia.

Kornelia den klanten tog tag i Lisas moppe.
I FARTEN, så hon ramla. ^^

Johanna.

Utomlands.
Jag orkar inte skriva vem som är vem på bilderna.
Men ni fattar nog eftersom det bara var jag, Kornelia, mamma&pappa.


Jag gjorde Kornelia en tjänst och suddade klänningen.
För hon hatar verkligen den. xD
Satana va brun jag var.

Jag, Nettan, Natta, Matilda, Johanna&Therese.

Alicia&jag.

Kornelia.

TAAAAAKIDA!

Isabelle, Kornelia&jag.



Sara, Natta&Isabelle.
vi åkte moppe till lkpg. xD

Jag&Fia.

Fia, Natta, Kornelia&Johanna.

Johanna.
Kornelia, Natta, Fia.
Jag.

Jag blev inputtad i en buske och fick ett kärleksmärke -.-
haha.

Suddiga party, mobil bilder. xD


Sara, Natta&Jag.

Kajsa med bulle i munnen. xD

Kajsa, Natta&jag.

Jag, Sara, Natta&Kajsa.
Jag med världens snyggaste frisyr!
Jag hatar att jag inte kan göra den själv.
Man ser knappt på bilden, men men ^^

Peter, mer känd som öronslickaren.

Simon.
man kan ju undra vad Sara gör brevid :o

Kajsa, Natta&jag.

Sara, Simon, Natta, Kajsa&jag.

Simon&Sara.
" vadå märkeskallingar?! Det är ju bonnkallingar " xD

Jag.

Jag&Alva.



Natta&Alva.

Kristoffer&Sebbe.

Kristoffer&Bertilsson.
Marcus&Sebbe.

Folk.

Jag&Sebbe.

Jag&Marcus.

Calle&Sebbe.

Jag&Natta.

Jag&Kajsa.



jag älskar dig, syster!


Natta&Baby.

Baby var tisse bebis.

i love you, baby.

Jag&Natta.

:'(

Natta, Kajsa, Alva, jag, Matilda.

Jag är typ..Sexig?

Jag&Kajsa.

Jag, Kajsa&Natta.

Fia, Kornelia, Johanna&jag.

Jag.

Linda.

Jag.

Johanna.

Linda&jag.

Nathalie, Emelie&Kornelia,
 
Johanna.
Emelie, Alice, Fia.
Kornelia, Nathalie.

Nathalie, Johanna&Kornelia.

Alva.

Johanna&Fia.

Kornelia&Fia.

Jag&Jocke piercade tungan.

Linda.

Fia, Kornelia&jag.

Marcus faila.

Simon&Marcus.
bröder alltså.

Marcus, Ebba, Elin.
Simon.

Folk.


Sen var 2008 slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0