21 januari.

Blev utgång med Linda idag! Min första faktiskt.
Och ja, det var en riktig kanon kväll! Kunde inte haft det bättre. :D
Jag skulle inte dricka egentligen, men sen så blev jag bjuden. Då jävlar kan man inte tacka nej.
Så ja, haha. ;)

Träffade även min syster Johanna och Mats. Haha, galna kvinna.
Inte en jävel fick komma nära mig för då var hon framme. :o Speciellt om det var killar.
Haha, det var lite kul att se iallafall.
Och Linda, grr. Vilket kap. ;) :D
Träffade min loverboy Ajith med
 Så kvällen spenderades mycket med honom och någon "Jockiboi" kopia.
Holy fuck alltså. Haha, läskig typ. :D

 När krogen stängde så tog Linda och jag vårat pick och pack och virrade runt i Motala och frös rumpan av oss.
Tillslut stannade vi vid hemmakväll för hon mötte någon som skulle gå med henne hem.^^
Haha, just det. När jag ser en plit så vinkar jag som fan till han/hon.
Så jag gjorde det till samma piketbuss minst 10 gånger så han stannade och bara:
- Du har vinkat väldigt mycket ikväll.
Linda:
- Hon flörtar ser du väl.
Polisen:
Jaha, så det är det du gör. Ja, hon är glad iallfall.

MAN BARA PIIIINSAMT. xD Men man lever bara en gång ;)
Och det känns skönt när allt rullar på !

Runt halv tre eller något så kom Johan och hämtade mig.
Och han skulle tanka. Så han stannade vid shell. Då kom det fram 3 lkpg bor som fråga om skjus.xD
Ja, sköna människor var det iallafall. ^^

Jag älskar dig, Linda.
Och tack alla för kvällen! Måste göras om. :D
Det blev tyvärr inga bilder :(

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0