18 januari.

Blev en heldag med Linda. Det behövdes ska jag be om att få tala om.^^
Började med att jag åkte till henne runt nio och sedan drog vi först till stan, köpte lite smink.
Sen drog vi till Carlsund. Och fan vad jag saknar skolan.
Några veckor kvar, håll ut!

Iallafall. Jag hämtade lite mer böcker och Linda hade möte.
Jag har äntligen förstått hur slappt iv är. Elin låg på bordet och slappade galet. Haha.

När jag var klar mötte jag upp Johan och co.
Tillslut kom Linda. Och vi tömde hennes skåp och letade efter vaktmästaren i flera timmar. Haha.
Vi gick nog i varenda trappa i Carlund minst 3 gånger. :o Det visade sig att arslet inte var där!! -.-
Men en lärare tog nyckeln så vi äntligen kunde dra från skolan.
Vi drog och hämtade Saga och drog o åt.
Och satan va plutten har växt. Jag hinner inte med. :(

Vi slappade på donken ett bra tag tills snuttan började gnälla, hon var trött så vi gick tillbaka till stan.
Va gjorde vi där? Jo, just det. Haha, vi kollade runt på allrummt och gallerix o.s.v och typ retade upp oss själv för att vi ville ha alla saker. Haha. ^^
Sen mötte vi Bailey och hans vän. Vi gick några varv runt gallerian, sen drog jag och Linda till Baltzar-tipset.
Och hon som jobba där trodde vi var systrar. Haha. Vi är ju inte ens lika. :o
 Sen tog jag sex bussen hem.
Tack för dagen älsklings brudarna

 Måste ses snart igen!
Här kommer mest bilder på Saga.
 
 Johanna i skolan. Haha.
 
 Martin är duktig.
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0