17 januari.

Jag är helt otrolig.
Jag sov till lite mer än sju. Alltså 19:00.
Hur kan man va så trött?

Har iallafall fått medicin nu. Första veckorna kan bli riktigt jobbiga stod det.
Man bara fan. Men förhoppningsvis blir allt super efter det! Jag håller tummarna!

Idag är det också 3 år sen jag träffa Dennis första gången. ^^ Rätt kul.
Och också exakt 3 år sen jag var med dom här skönheterna. Gud vad jag saknar er.

Nathalie&Elin.
 

Vad gör jag just nu då?
Jo, jag ligger och kollar på Avatar. Den är så förbannat bra.
Tack till Linda som fick mig att kolla på den. Haha. :D
Påtal  om Linda. Får träffa henne imorgon. Yaaay

9 dagar kvar. :'(
i miss you!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0