15 januari.

Det blev ingen Ikea för min del.
Mamma och Nettan åkte in i stället.
Så jag va lite snäll för mamma fick åka från Linköping - Borensberg - Linköping - Motala - Borensberg.
Haha ,det jag skulle komma till är att jag lagade maten. Med min bästa assistent Alva! Hon  var kanon duktig. :)

Sen kom Johan och jag nattade Alva.
Kornelia och Fia satte upp Kornelias nya byrå då skulle vi kolla om min eller hennes var högre, så jag gick in i mitt rum och möttes av en hjärtkrossande syn. Alva var jätte ledsen så jag bäddade ner henne och "kittlade" henne på ryggen och ja. Hon somna på mindre än 5 minuter. :o

Och när man har tråkigt så gör man allt för att roa sig. Så vi fyra körde "tecknet" och Fias&mitt tecken var fan bäst!
Kornelia och Johan är kassa så dom fick byta efter ett tag för Fia plutt kom på det :D
And btw. Jag och Fia vann! ;)

Runt ett gav vi alla upp och Johan&jag satte på en film, efter film efter film. ^^ Haha.
Tack för en relativ bra kväll :D

 Min duktiga assistent.


 Luna ville mysa med Johan så hon satte sig på stolen. ^^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0