16 januari.

Dag 01-En nytagen bild på dig och 15 intressanta fakta om dig själv.

Tagen i fredags. Lite smått snygg sådär. ^^

 

Hmm.
• Jag avskyr jul&påskmust. Gillar inte eftersmaken.
• Jag avskyr min kropp så förbannat och är avundsjuk på mina vänners.
• Jag kan gråta mig tills sömns fast inget har hänt.
• Jag älskar att läsa böcker.
• Jag vill pierca om min tunga bara för att känna den där känslan igen.
• Jag hatar att va med på kort och ibland blir jag t.o.m med sur när folk tar kort på mig.^^
• Jag önskar jag va oskuld igen.
• Ibland blir jag rädd för mig själv när jag inte kan kontrollera min ilska.
• Jag älskar tatuerade, muskulösa killar som luktar gott.
• Tecknade filmer är det bästa man kan kolla på.
• Jag vill flytta till Miami i ett par år.
• Jag vill simma med hajar eller späckhuggare.
• Jag får ångest när jag har på mig bikini.
• Jag hatar när andra blöder men blir fascinerad när jag gör det.
• Jag älskar att plåga folk.

Intressant fakta om mig var det ja. Haha.
Kanske inte skit intressant men men ^^

Kommentarer
Postat av: johan!

Har allt märkt av de där att du gillar att plågas;)

2011-01-17 @ 07:39:51
Postat av: Michael

Jag gillar också att titta på teckande filmer och allra mest disneyklassiker:)

2011-01-17 @ 17:13:25
Postat av: karolina lundgren.

Michael: Visst är dom bra?:D

2011-01-17 @ 23:48:10
URL: http://karolinalundgren.blogg.se/
Postat av: Michael

Oja, de är dem, min favorit är helt klart skönheten och odjuret, fast jag gråter alltid i slutet av filmen. Sen är Ringaren i Nothredame också väldigt bra med:)

2011-01-18 @ 22:37:43
Postat av: karolina lundgren.

Haha, okej. Jo, skönheten och odjuret är verkligen en favorit :)

2011-01-19 @ 21:00:03
URL: http://karolinalundgren.blogg.se/
Postat av: Michael

jao men, de är den. Gillar de gamla klassikerna bättre än de nya fast sen är man väl ett disneyfreak och lika knäpp som den lilla rymdhunden stitchxD

2011-01-20 @ 15:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0