11 januari.

Shit, idag har jag blivit skrämd av både mamma och pappa.
När jag gick ner så möttes jag av pappa i en morgonrock. Jag bara, wtf. Hur tidigt är jag vaken?
Men det visade sig att han var sjuk. ^^
Sen kom mamma hem tidigare än vad jag trodde hon skulle göra. xD
Så vi hade en pratstund medans jag bakade. Duktig dotter jag vet. :D
Tvättat, vart ute med hundarna o.s.v med! Fy vilken duktig dotter hon har ibland. ^^

Jag badade även Luna. Det behövdes ska jag be om att få tala om. Haha. ^^
Det var en aning trångt i duschen. Hon är ju liksom en border collie blandning, så hon är ju inte så jädra liten om man säger så. Är van vid lilla älsklingen( Texas ).
Det gick bra iaf, hon har inte lika mycket hår som den lille fast hon är större.

Mindre posetiva va att jag reagerade på Lunas blöta päls. Så jag fick värsta utslagen runt nyckelbenet.
Men det försvann efter jag tog på lite canoderm. Men det kliar fortfarande. -.-

Fick även ett sms att Lindisen! Att Saga har börjat få en tand. Man bara WHUUT?!
Tiden går så himla fort. Men får träffa både henne och Saga imorgon. Längtar.

En bild på mig och Linda från 08! Saknart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0