29 december.

Julafton.
Syskonen.
Måste kännas surt för Kornelia (17år) att hon är kortare än Linus (13år). ^^
Alla syskonen.
Kornelia 17 år, Linus 13 år.
Alicia, 6 år.
Snacka om olika syskon ?^^
Jag är nöjd över mina julklappar. Fick inte så många som alla andra av mina vänninor men jag gillar mer att ge!
För det ger mig mer gläjde.
• teddypläd
• bakgrejer
• conelly bok
• lotion, body scrub och dusch kräm
• 3 snygga nagellack
• en handduk och dusch kräm&deo( av niklas föräldrar faktiskt :o gulligt )

Min favorit julklapp jag gav bort va faktiskt en barn symaskin till Alva! Den var så söt!
26 december.
Johanna & co kom till oss men mamma hade migrän så vi drog oss till Johanna istället.
Och hade mys dag där istället :)
Sen på kvällen åkte jag och hjärtat till honom och sov där
love you♥
27 december.
Jag och Alva var och kollade på Alvin och gänget 3 :)
Vi hade jätte mysigt och hon satt som en sol under hela filmen ^^
Och hon blev nog lite sur på mig när jag inte åt så mycket chips. Haha, söta barn ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0