9 april.

Igår så var jag med Fia, Amanda, Ronny, Kornelia&Sebbe.
Men Ronny i soffan, haha. Roligare än så blir det inte. ;)

Fast vi hade rätt kul.¨

Sebbe:
- New map.
Jag:
- Ny mapp annars.
xD
Det stod på svenska alltså. :P

Och idag.

Bakade hela dagen. Haha, cupcakes till Ludde pudde som hans mamma beställt.
Dom blev rätt lyckade fan. :) Fick lite hjälp av mamma&Nettan med att fixa toppingen för det var så jädra många.
Men duktiga tjejer är vi!

Sen gick jag&Nettan ut och lekte med hundarna. Grymt skönt.
Blåste lite mycket bara.


Sen fixade jag mig och så kom Bells&hennes bror Christoffer och hämtade mig i hans snygg, snygg, snygga bil. Haha. Han skjusade oss till Sebbe. Och det första Ronny sa till oss var " fuck you " . Riktigt trevligt välkommande.^^
Folket där var Fia, Amanda, Ronny, Sebbe, Kim, Robin,Kornelia&Christoffer.

Jag, Fia&Bells sprang över till Johanna för Sebbe&hon bor mitt emot varandra så vi hälsade lite på dom. :)

En kvart senare typ åkte jag, Bells, Kim&Christoffer till maxi. Och jag hade Ronnys jävla skor, en aning stora. :o
Och Bells hade Sebbes och hon snubbla när vi gick ut från maxi. xD Haha, såg så jävla kul ut. ^^

Sen drog Amanda&Greta(kornelia).
Och jag pillade o Ronnys hår och i Sebbes och kilade honom ibland på ryggen och ibland kliade.
Haha, vilket jävla liv.
Och jag ska få be om att tala om att soffan blev fan mindre när vi vart mindre personer! xD
Ronny somnade som vanlig när man pillar i hans hår så vi tänkte raka av hans ögonbryn, eller aa. Jag snarare. (a)
Men ungen vaknade. -.-

Sen runt halv två kom Bells bror igen.
Alltså en nackdel med converse i en liten bil(mustang) är att dom är för stora så fötterna fastnar. xD

tack för en underbar kväll!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0