7 april.

Ni kan inte ana hur sur jag blir på skolan!
Jag försov mig och sen så visar det sig att klassjäveln sitter och kollar på film och ska göra det hela dagen.
Så jag hann bara dit sen åkte jag iväg igen för man får bara ont i röven av att sitta i hörsalen i flera timmar.
Jag och Greta käkade och sen mötte jag upp Linda,Saga&Gajje och Greta drog till Mandiss.
Gajje&Linda skulle äta så vi satte oss på Sibylla sen kom Fialus och Amanda&Kornelia. Sen skildes vi åt igen! :o

Linda&Gajje kollade på ringar så jag&Saga roade oss på annat håll. Hon har lärt sig gå om man håller i henne så det gick vi runt o gjorde. ^^
Sen kollade vi på barnvagnar och lite till. ^^ Pedrus kom och joinade oss med.
Vi satte oss på lilla hem och matade Saga, sen så ville ungen gå igen så det vara bara upp o hoppa. ^^
Och satana vad ont i ryggen man får efter ett tag. Haha.
Pedrus åkte o vi gick lite till på stan sen så drog jag hem.
Duschade och gick sedan o la mig tidigt. Grymt skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0