6 april.

Riktigt mysig dag.
Efter skolan så plockade Peder upp mig och Kornelia.
Sen så efter ett tag åkte han och hjälpte Gajje, så jag mötte upp Linda på stan.
Vi fikade gick omkring lite och sedan hämtade vi Saga och gjorde typ samma sak då. Haha. ^^
Men roligt hade vi, för det har vi alltid!

Efter typ 4 timmar så kom äntligen Peder tillbaka i sällskap med Gajje!
Träffade även Natha en stund, så stod o pratade med henne:*

Sen åkte Linda&Saga hem och jag, Peder&Gajje har inget liv så vi åkte runt och kollade på hus. xD
Fasen vilket kasst liv man har då xD
Jag tappade min ring i Peders jävla bil och det blev värsta sökpatrullen efter den!
Haha, Peder&Gajje låg på golvet o letade. xD
Sen när vi skulle åka i väg så höll jag och Peder på med bälterna så han koncentrerade sig mest på det,
då sa Gajje att han åkte på gångvägen. xD Haha.
Vi skjusade Gajje till Linda och jag o Peder fastnade på väster o satt o plågade varandra. xD Kul liv. ^^
Efter ett par timmar där så åkte vi och kollade tid till bvc åt Linda&Gajje och runt halv elva skjusade han hem mig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0