4 april.

Okej, nu har jag vart rätt seg här på bloggen.
Men har inte orkat uppdatera. ^^
Så ska berätta lite snabbt om mina dagar. :)

Torsdag - 1 april.
Varken jag eller Kornelia kom iväg till skolan. Trötta tjejer.

Så mamma blev chockad när hon såg att vi var hemma, men frågade oss om vi skulle följa med till stan istället.
Och mamma fick lite falsett när hon ropa. ;) Haha, gud va kul det lät.

Vi träffade Nettan, Lasse&Stells på stan så vi gick med dom.
Och jag och Kornelia fick nya skor. Jag valde röda converse som man kan se i inlägget innan.
Det är ett sms inlägg btw. Det är därför det är helt mongo. Haha ^^

Mamma skjusade mig till Linda och där lekte jag lite med Sagis, Linda målade mina naglar, Gajje&Linda hade roligt med mitt hår, jag gav Saga en banan(hon åt upp hela):o. Hmm, gjorde vi något mer?
Nae, tror inte det. Haha ^^
Sen så tog jag 20:20 bussen hem, träffade Ajith på bussen också. :)

Fredag - 1 april.
Något min mamma är bra på är att lura folk på första april! Jäklar alltså.
"Idag kommer det en musiklärare till eran skola och ska lära er sjunga"
Jag bara: "whaaat?"

Här är någon godingar hon har lurat mig eller mina systrar med.

" idag får ni åka en blå buss till skolan. "
Så här ser våra bussar ut egentligen.


" idag får ni laga er egna mat i skolan. "

" nästa år ska man flytta påsken till hösten. "

" titta alla blå fåglar där ute "

Och sen massor mer, hon är så jävla duktig på det fan. Och det går inte att lura henne!

Efter skolan så gick jag och Kornelia på stan en stund och sedan åkte vi hem.
Vi åt och sen kom en saknad Bells! Fasen vad jag har saknat den ungen
Vi gjorde i ordning oss och drog ner o mötte Fia och åkte till Motala.
Tjocka som vi är drog vi till donken.
Och fan att jag inte kan få upp bilden jag tog på allt skräp vi hade. xD Satans tjockisar.
Amanda joinade. Och vi hade grymt mysigt och roligt! Men man blir rastlös i rumpan av att sitta still.
Så vi skulle dra till Ludde på Ekön men krångel med bussarna och tiden så blev det inte så.
Så vi drog hem med elva bussen. 
 
Tack för mysig kväll, brudar

Lördag - 2 april.
På dagen hände det fan inte ett skit. Va som en rastlös åsna. Haha, men på kvällen så sa Marcus lilla att vi kunde ses en stund om jag ville och jag saknar ju puckot så han kom o hämtade mig så snackade vi en stund. Och han är elak, kallar mig 95a. -.- 
Sen hem och bara kolla film.

Söndag - 3 april.
Riktig fixar dag.
Städade hela huset, gick ut med hundarna, tvättade.
Med andra ord, en riktigt tråkig dag. Haha. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0