25 november.

Idag gick jag upp 8! Helt otroligt. Men va hos den där jävla läkarn igen.
Sen drog jag till Motala, där va jag med Jay-Jay och hans vänner! Sjuka människor alltså. Helt sick. :D Haha.
Tror ni jag var trött runt fem eller? Shit. Så tog sex bussen hem.
Tack för en sjuk men rolig dag. ^^

För er som känner mig vet vart jag bor.
Och för er som inte gör det så bor jag typ 1,5 km från Borensbergs centrum.
Så jag brukar ta 625 för att slippa gå, speciellt i den här kylan.
FÖR DET ÄR SVIN KALLT.
Iaf. När jag skulle gå över "stora vägen" och ner på min gata.
Så haaalka jag. xD Fy fan, va ont i röven jag fick.
Jag sprang bokstavligen ner till huset för att komma in. xD
Då ser jag Fia&Kornelia står o gömmer sig bakom en jävla buske för att dom skulle skrämma mig. Men dom trodde jag tjöt när jag sprang så dom skrämde mig inte. xD Haha.

du får mig att le det allra fånigaste leendet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0