20 november.

Jag, Fia&Kornelia satt seriöst o mögla på dagen. Haha.
Fy fan vilken tråkig lördag.
Sen på kvällen kom PederPonken o hämtade oss och vi drog oss till Motala.
Vi stod på stora torget då kommer en som går i Lisas klass, vid namn Marcus och bara öppna bildörren och verkligen stirrar sen bara; " - Karoline  va? "
Jag; " - a. " 
Han; " -Träff direkt ( eller något )".
Jag;" Nae, KarolinA".
Sen gick han. xD Man bara aha, en aning full kanske. ^^

 Vi gjorde inte så överdrivet mycket om man säger så.
Det var en väldigt död lördag. Helvetes jävla Motala.

 Ge mig sommar!
jag , kornelia & fia när vi skulle till Rix Fm i Jkpg!
 


Så här roligt hade vi på dagen.
Och jag lovar o svär, dom är nog fan kära!



Kommentarer
Postat av: Tanja

Sv. Ja de är riktigt hemskt att någon överhuvudtaget ska behöva vara med om de. Men tyvär händer de och då är de perfekt med en blogg! Kan skriva av mig när jag vill och samtidigt inspirera andra. Hoppas du kikar in fler gånger. Stor kram!

2010-11-24 @ 12:35:05
URL: http://taaniiia.blogg.se/
Postat av: Fiia:D

Nehej inte kära vi har bara öppet förhållande så alla tror att vi är det. Måste ju spela så att inte vi får ngn kontrolant som kollar oss;) nu har vi juh bild bevis:)

HAHAH vi har ofta booring tills vi drar ut^^

2010-11-25 @ 21:09:44
URL: http://fiiacarlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0