14 november.

Fars dag. Grattis pappa!
Systrar här hemma idag med. :) Alla förutom Therese.
Och nej, min familj är inte normal och kommer aldrig bli. Det märkte jag igår. xD
Men jag är glad att jag har en stor familj och den familj jag har

Och ibland är det kasst att va minsta systern.
Jävla mamm. " Är du kissnödig, Stella? ( Matildas hund)..KARRO.
Man bara jaha. Det finns 20 andra personer i huset och så är det jag som får gå ut. xD
Det var lite roligt iaf. Baby(min katt) och Stella Bella lekte typ kurragömma. Det slutade ju såklart med att Stella jagade Baby. ;)

Alva.



Stella.

Kornelia&Alva.


Tror Alva dansar med sig själv eller ett spöke och Kornelia försöker bevisa att hon har en rumpa?



Istället för "dagens" så börjar jag med veckans.
Så himla jobbigt att skriva ut det varje dag. ^^
Så varje måndag skriver jag veckans. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0