13 november.

Dagen började med att jag blev väckt av Alicia&Alva! Haha.
" Om vi väcker dig så kommer vi få godis. " Man bara jaha. xD
Johanna, Therese&Natalie var på besök. :)

Sen min kväll..
Min kväll var rätt komplicerad.
Blev att åka in till Motala o lämna en grej.
Sen sitta hos Johanna i typ 3 timmar.
Natalie var barnvakt åt Alva så vi tre busade lite och höll på. ;D
Sen blev det att ta bussen till Lkpg. Nathalie hade fest.
Men när jag kom dit hade ungjäveln däckat och jag kände bara Fia, Kornelia&Emelie.
Så man bara jaha. Här kommer jag i mjukisbyxor och knappt iordning gjord. Haha.
Sen runt halv ett drog vi till Donken.
Och fulla Kornelia gjorde bort sig som fan.
Hon verkligen la sig på disken och blåste hennes underbara andedräkt på hons om jobba och bara;
" Kostar en McChicken jr 15 ? "  Jag och Fia höll på att dö. xD
Sen tog vi halv två bussen hem.

Och något jag verkligen stör mig på är människor som tror att dom är bättre än alla andra!
Fy fan, något jävla offer som var i 30 års åldern som bara tiggde smäll. Usch. Väx upp!

 Blev inga bilder, så får bli en gammal bild på Alicia&Alva.



Dagens film: Det regnar köttbullar.
Dagens låt: Conor&Anna Maynard - If I where a boy Cover.
Dagens serie: Otämjt & oklippt.

Dagens sanning!

Jag är den enda av 6 helsyskon som blev brunett.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0