1 november.

Någon gång ibland så tänker jag skriva om en person och lägga upp lite bilder på oss. :)
Jag kommer ta lite folk som jag inte umgås med längre men som jag har upplevt en fantastisk tid med. 
Och först ut är Isabelle Ekberg!

 Vad kan man säga om den här kvinnan?
Hon har vart min bästa vän i två år.
Vi har haft våra med och motgångar. Men vi har alltid hittat tillbaka till varandra.
För ni vet väl att äkta vänner stannar kvar?
Vi har alla våra brister, men när man älskar en person lär man sig leva med dom.

Bellis finns alltid för mig, och jag kommer alltid finnas för henne och jag älskar henne så förbannat mycket!
Jag minns när vi var var med Ronny, Kim, Bubben&Josef och vi var på fest.
Jag minns när vi skulle gå tillbaka till Ronnys place. Och du ramla i en backe. xD Jag höll på att dö.
Eller när vi var på fest hos Nattis. Du, jag&militärerna. Haha, hotellrum nästa?;)
Eller första året vi umgås och vi satt vid ica och det kom ett gäng militärer och frågade om vi ville följa med till kvarn. Haha.
Alla dagar med dig är ett minne, älskling!
Jag skulle kunna gifta mig med dig bara för att du är min bästa vän, jag svär haha :D

bästa vänner genom allt.











natta fick va med på ett hörn.



alva fick också va med. :)






ser ut som bellis ska börja tjuta. ^^







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0