29 maj.

Det blev ju faktiskt Jönköping idag.
Men det blev inte som jag trodde.
Trodde det skulle bli lika roligt som förra året.
Jag ville inte förstöra för dom andra så försökte ha roligt, men lyckades inte så bra. -.-
Det konstiga är att jag hade roligt innan jag kom till Jkpg. Lustiga jag.
Fick iaf träffa Sofie! ♥

Medans vi väntade på Martin&Bohm så roade vi oss på egen hand. xD
Haha.

Påvägen hem var rolig! :D
Bilbo somna och när vi var typ 2 mil från Borensberg så börjar hon putta på min arm med sitt huvud så jag slår till henne på kinden och då vakna hon. x)
Det var så kallt i bilen för att dom rökte och hade öppet fönster så jag, Fia&Bilbo låg i en hög i baksättet. xD Ångrar att jag inte tog kort.

HAHAHAHA, just det. Får inte glömma det här.
Jag satt med benen rätt högt upp så ja min f***a somna. xD
Då rätade jag ut benen och bara:
- Jag måste få liv i den.
Och sjuka som dom är så trodde dom att jag massera den. xD

Fia och Bilbo.

Först kom en kille fram som hade svin svensexa. xD
Han frågade om han fick ta kort på oss och så bad han oss visa magen och shit, haha.
Sen kom tjejen och började fråga oss om bussen.
Och dne hade ju precis åkt förbi. Men hon trodde inte på oss. -.-

Fia.


Bilbo.




Fia, Bilbo&jag.










  
 
Det var lika vacker i år som det var förra året.
 
sofie&hennes kompis.

 
Haha, någon vi träffa.

En trött Fia!

 

Dagens film: Bad boys.
Dagens låt: Jasper forks - River flows in you.
Dagens serie: Nanny.


Dagens sanning!

jag avskyr när folk tjatar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0