27 maj.

Min dag började med att jag inte sov ett smack på natten.
Så jag var klar runt halv sju.
Sen så skulle jag gå ut till bussen då tappar jag min plånbok och då ser jag att Bilbo fortfarande har mitt busskort så var bara att springa in igen.
Tror ni inte jag missa bussen då? xD Fast jag var klar så tidig. Haha, otur? Yeah.
Så min snälla pappa skjusa ner mig.
Härligt väder i Borensberg var det iaf!
I Motala så blåste det mer än vad det gjorde i Borensberg, så det var inte så roligt.
I skolan så fick jag reda på att min klass och så skulle gå tipspromenad och skit. Vad sur jag blev då.
Usch.
OCH JOHAN " NÅGON " ANDERSSON ÄR EN DISSARE. :(
Fy dig, kommer aldrig glömma det. -.-

Sen drog jag, Lisa&Elin till Zederslund.
Haha, vilken tattar skola. ^^
Lisa träffade två brudar, vi satt ute i solen ett tag, sen gick vi in till stan.
Träffade Johan ett slag. Sen drog jag&Liiiisen till Fria InterMiliaskolan.
Och den skolan såg seriöst ut som ett dagis. Kul att va med Lisa lite.
Jag saknar verkligen våra hällatider, gumman.

Lisa träffade någon tjej där, tror hon hette Becca?
Iaf, hon&Lisa stod och rökte då cykla en kille förbi och sa att man måste vara 18år för att få röka.
Lite roligt att Lisa&jag faktiskt är 18. ^^

Sen kom Martin&Jonte och hämtade mig, vi mötte Linda&Elina(?), drog till bbg, hämtade Bilbo och åkte till Lkpg.
Där väntade Fia&Sedan kom även Naaathalie. Har saknat dig, gumman!
Jag köpte ett par jeans och ett par örhängen till Bilbo.
Hon har tjatat om dom så mycket så nu kanske hon håller käften. Haha :)
Bilbo&Nathalie skulle fixa lite så Jag, Fia, Martin&Jonte åkte omkring lite i Lkpg under tiden.
Och dom andra två åkte tillbaka till Motala.
Iaf, ni vet ju hur killar är. Dom ska alltid leka.
Men Jonte lekte för mycket så han snurra mitt i en rondell. xD
En kille som satt i en annan bil skratta åt oss. Haha.
Sen hämtade vi upp Greta och drog hem till bbg.

Tack för dagen :)

Jag gillar det gröna!

Lisa.
Haha, så söt hon är!



Dagens film: Nakna pistolen 33 1/3.
Dagens låt: Crossfade -Invincible.
Dagens serie: CSI.

Dagens sanning!

Jag har bara haft sex med 3 personer. Och jag har vart tillsammans med alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0