25 maj.

Aaaaaaah, jag blir så arg när jag läser sånt här.
Hur i helvete tänker man om man slår ihjäl en 3åring?
Det enkla svaret är väl att man inte tänker.
Om jag råkar typ trampa på min 4åriga systerdotter får jag grymt med skuldkänslor.
Och han slår ihjäl sin egen ängel?
Det enklaste skulle ju va att åka och slå ihjäl honom, han sitter ju i Vadstena.
För er som inte vet så bor jag i Borensberg. 
Men det kommer alltid komma ett nytt pucko, och jag är för snäll för att ta någons liv.
AAAAAAH, blir så förbannad när jag tänker på det!

 Jag älskar dig, Alva. Du är ljuset i mitt liv.


Dagens film: Tomten är far till alla barnen.
Dagens låt: The Veronicas - 4ever.
Dagens serie: Bones.

Dagens sanning!

jag har svårt att prata om känslor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0