23 maj.

Vet ni vad jag hatar allra mest?
Folk som tjatar och tycker synd om sig själva!
Jag blir så jävla förbannad när någon tjatar på mig att jag skulle kunna slå ihjäl någon.
Det blir fan inte bättre av att tjata och det är fan inte synd om er.
Fuckers.

 Idag har jag bara tagit det lugnt, efter en rolig helg så var det grymt skönt.
Imorgon så är det måndag igen. -.-
Är ledig, men funderar på att dra upp till skolan ändå.
Glömde ju min bok där i torsdags. -.-
Och jag vill inte vänta till torsdag, utan vill ha den nuuu! haha :)

Här kommer två random videosar.

Alva plågar mig.


Jag&Fia.

Dagens film: Fast & furious.
Dagens låt: Simple Plan - crazy.
Dagens serie: Hogan knows best.


Dagens sanning!

jag absolut älskar att kramas&pussas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0