22 maj.

Riktigt bra kväll! Haft as trevligt. :)
Började med att jag, Fia, Bilbo&Becca tog bussen till Motala.
Vi mötte en tjej vid namn Sara.
Vi är så jävla tjocka så vi åt på donken. xD
Satt ute i det mysiga vädret, gud så härligt det var.
Det enda negativa var väl att jag&Bilbo blev skrämda av en fågel, haha.
HAHAHAHAHAHHA, det var något pucko som glömde drickorna på taket när han körde iväg.
Vi satt och as garva och folk skratta åt oss, lite komiskt. ^^

Vi satt där ett bra tag sen så drog Becca&Sara.
Vi andra satt kvar och bara njöt och skrattade.
Sen kom Liiiiiisen förbi med sin kompis.
Och sen kom även Jonte, Martin&Bohm.

Bohm&Martin skulle släppa av Lisa&Candra(?) på Ekön.
Så vi åkte med Jonte.
Sen så skulle Martin till sin mormor och bla bla. xD

Vi åkte runt lite.
Martin skulle tvätta sin bil då kom det fram en gubbe till mig och frågade om jag var Ida.
Jag bara: whaaat? xD
När vi åkte igen så såg vi Becca&Sara gå över vägen och ja.
Jonte körde förbi as fort & as nära Becca.
Och man såg hur rädd hon blev. xD

Vi skulle lämna ett busskort till lisa så vi drog till Borensberg, men aa.
Sen var hon inte i bbg. xD
Så bara att åka tillbaka till Motala.

Jag, Jonte, Fia&Bilbo åkte runt medans vi väntade på Martin&co.
Då träffade Jonte en som han kände.
Då stod vi nedanför brygget och snackade.
Då kommer en jävla gubbe och slår sin hand i taket.
Och jag tror seriöst mitt hjärta stannade i en sekund.
Jädrar va rädd jag blev.
Han började skälla ute Jonte för att vi stod där och snackade skit som han sa. xD
Sen började han gå och Jonte bara: Du, PASSA DIG JÄÄÄVLIGT NOGA.
Då vänder sig gubben om och börjar springa.
Och Jonte trycker gasen i botten och kör i väg.
Det måste sett så jävla roligt ut. xD

Vi drog upp till Grolls och snackade med en tjejen&killen som var i andra bilen.
Verkar va trevligt folk. :)

Sen drog vi upp till brinken och hämtade lille Emo.
Och då kom Maaaartin&Bohm tillbaka!:D
Vi åkte lite, träffade folk o.s.v
Sen drog jag, Jonte, Bilbo, Fia, Bohm, Ronja, Jesper&tre till upp till den där stället vid skogen igen.
Bohm sa att Martin hade åkt iväg med Oja.
Men det hade han inte,så vi hade lämnat honom där ensam. :(
Så Bohm åkte och hämtade honom. Då sprang vi upp i skogen och gömde oss för dom.
Hahaha, fett kul att alla var med på det. :D
Mindre roliga var att Martin fick punka när vi skulle åka tillbaka. xD
Runt två så skjusade Bohm hem oss till bbg.
Tack alla till en riktigt trevlig dag/kväll! :D

Jonte.


Bilbo & Fia.

 
 
 Bohm, Martin & Jonte.






Dagens film: Godzilla.
Dagens låt: Jonas Brothers - fly with me.
Dagens serie: X-effect.

Dagens sanning!

jag HATAR folk som tjatar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0