21 maj.

20 maj:
Fick en rätt bra födelsedag.
Trodde de flesta skulle ha glömt bort att det var min födelsedag. Men nae, sån tur hade jag inte. -.-
Haha.
Jag träffade söta Johan i skolan. :)
Satt och målade på hans arm, haha. Han skulle passat in på IV då. (a)
Iaf, han gjorde hämnd och målade mig i ansiktet den jäveln.
Det blir hämnd, det kan jag lova!
Ska till skolan någon dag och hämta min bok.
Då jävlar du, plutten! :D

Efter skolan så åkte jag runt med Lisa, Martin&Elin.
Men var tvungen att dra hem rätt tidigt för att folket väntade på mig hemma.
Mats hämtade mig vid bussen och jag såg ju inte honom så han kalla mig blind. -.-
Haha.
Och som vanligt blev det att leka kurragömma. ^^

Tack alla som sa grattis! :)
 På natten vaknade man av att Bilbo kom in och bara:
Karro, får jag sova hos dig? Det är strömavbrott.
haha, så söt hon är! ^^


21 maj:
Min dag har vart både bra&dålig!
Började med att jag vaknade med migrän.
 Sen sov jag bort det.
Och runt halv tio på kvällen drog jag ut och träffade Fia&Elin. :)
 Vi drog hem till Fia en stund och sedan drog vi ut igen,
då kom Jonte, Vickan, Marcus&Elina.
Jag vet inte hur många gånger Jonte slog mig i magen. -.-

Vi var ju för många så Marcus låg i bagageluckan när vi åkte. xD
haha, kommer bild! Imorgon kanske! Om jag hinner.

Jag ser inte dig på samma sett längre. Nu har jag hat i mina ögon. Hat mot dig.

Dagens film: Hostel.
Dagens låt: Magnus weideskog - lämna honom.
Dagens serie: Dexter.


Dagens sanning!

jag är livrädd att förlora min mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0