19 maj.

Vilket underbart väder det vart idag!
Har bara varit ute med Fia, Bilbo&Martin.a :)
 Riktigt mysigt! 
 
Min lyckligaste tid var med dig.
Vi hade så roligt, du var min bästa vän. Mitt liv.
Sen förstörde jag det för att va med någon som inte var rätt för mig.
Du var den rätta, min rätta!
Det stämde som hon sa, vi hade verkligen vårkänslor. 
Jag ångrar inget med dig, absolut ingenting!
Och skulle jag kunna, skulle jag vrida tillbaka tiden och välja dig.


 

Dagens film: Get smart's Bruce and Lloyd.
Dagens låt: Sean Paul - get busy.
Dagens serie:Jackass.


Dagens sanning!

jag älskar att pussla vackra pussel.


Kommentarer
Postat av: .

vem menar du med dikten?

2010-05-20 @ 18:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0