18 maj.

Jag har aldrig riktigt lyssnat på hans låtar.
Vet inte varför.
Men ja, igår fick jag för mig att göra det och ja. Han har riktigt fin röst.
Men stör mig lite på att han tror han är typ Justin Timberlake eller något. xD




Hmm, vad ska man göra imorgon?
Fia jobbar ju. Men jag&Bilbo hittar säkert på något tills hon kommer.
För vägrar sitta hemma. Blir galen av det.
Torsdag blir det skola sedan hem och fira mig. Bläääh, hatart. xD
Och i skolan ska jag bevisa för Johan 'någon' Andersson att jag inte är liten!
haha, :)

GRATTIS SÖTA NATHALIE, 18 ÅR!Y



Dagens film: A cinderella story.
Dagens låt: Iyaz - Replay.
Dagens serie: Ellen DeGeneres show.

Dagens sanning!

jag älskar rosor, speciellt röda&blå.

 


Kommentarer
Postat av: alex

Hej!

Ville tipsa om att i min blogg lottar jag nu ut ett presentkort till ett värde av 1500 kr som fungerar i de allra flesta butiker. Anmäl dig på min blogg!



Kram

2010-05-19 @ 00:25:38
URL: http://stockholmshetaste.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0