16 maj.

Ja, här sitter jag dötrött och helt slut.
Kan inte sova borta asså. Blir bara såhär då.
Fan, jag vill veta varför!

Jobbade ju natt&dag.
 17 - 17. Usch. Jobbigt.
Men ja, jag överlevde ju.
Har läst ut ' Om jag kunde drömma ' orginal titel Twilight
och har börjar på ' När jag hör din röst ' orginal titel New moon!
Böckerna berättar mer än vad filmerna gör.
Lite synd att dom inte berättar varför Esme är skadad i filmen som dom gör i boken o.s.v
Men LÄNGTAR till Eclipse kommer ut på bio!
Men vill hinna läsa boken först. Men det gör jag nog.

 Hahah, just det.
Igår när jag läste så ringde Marcus kompis till mig. xD
Flummig kille.

Hahahahaha, MARCUS! Du är känd fan! :D


Dagens film:Jorden runt på 80 dagar.
Dagens låt: Shayne Ward - Gonna be alright.
Dagens serie:Room raiders.

Dagens sanning!

Jag vägrar be om hjälp.


Kommentarer
Postat av: Emelie <3

Hej!

Nu har du Chansen att bli veckan blogg hos mig! Anmäl din blogg i kommentarerna . Tävlingen avslutas imorgon klockan 12.00



Kram // Ämmii

2010-05-17 @ 16:27:31
URL: http://ammis.se
Postat av: Bellis

hahaha, hans kompis ringde till mig oxå! xD

Han sa att marcus hade sagt at jag var en av dom bästa i sverige på ballet xD

skön kille!

2010-05-17 @ 21:54:41
URL: http://isabelleekberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0