15 maj.

Några av systrarna var här idag för att fira Bilbo&Linus.
Jag, Fia, Bilbo,Alicia,Martin&Linus lekte kurragömma. xD
Som vanligt men aa. ^^
När Fia räknade en gång så gick jag bara efter henne. xD
Grymt kul. Haha, mitt upp allt så ringde min mobil.
Och då hitta hon mig och jag börja ju as garva och Johanna bara typ öööh okej? xD
Haha, Och klantiga Martin tappade sin plånbok. xD
Alla trodde att Fia&jag hade gömt den! :o
Fyfan, va taskigt. xD
Och ikväll jobbar jag. :(

 Med tanke på att min systemkamera inte har några batterier och min digitalkamera suger,
så blev det inga bilder.
Pallade inte mobil bilder. ^^
Men aja.
 
 Får bli en bild från påskas på Alva, Alicia&mig. ^^
 

Dagens film: The Crow - Wicked prayer.
Dagens låt: Shayne Ward - Someone to love.
Dagens serie: Cribs.
 
Dagens sanning!

Jag är en sån tjej som alltid säger att allt är bra fast det inte är det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0