14 maj.

Jobbade idag. Rätt slapp dag, 10-15. Men fick gå vid halv två.
När vi var i simhallen så var det några jävla ungar som glodde.
Jag ville seriöst dränka dom.
Aaaah!
Det regnade som fan!
Tur att Karin jobbade med, hade totalt vägrat gå i det där vädret..


Dom jag skulle offra mitt liv för är mina systrar!
Gud vad jag älskar dom.
Jobbigt att inte träffa dom lika mycket längre. :( Men men.
Och ja, vi står i storleks ordning. ^^
Jag, Annette, Natalie, Matilda, Johanna&Therese.
Bilderna är från 08.

Dagens film: New moon.
Dagens låt: Shayne Ward - All my life.
Dagens serie:Medium.


Dagens sanning!

Jag tycker vältränade, tatuerade killar är grymt sexigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0