13 maj.

Idag så var vi och lekte med Alva(jag,fia,bilbo&martin).
Kan ni gissa vad vi gjorde?
Jo, lekte kurragömma i deras lägenhet. xD
Johanna är ju så jävla bra på gömställen så hon hälpte oss hela tiden. xD
Haha.
Mats&Johanna satt i soffan och då hann jag inte gömma mig för KORNELIA räkna så jävla fort.
Då sa Mats att jag skulle lägga mig på golvet framför dom och mellan bordet.
Men slog i huvudet så jag börja as garva. Men Bilbo såg mig inte xD
Sen kom Martin&Jonte en stund. Dom skrämde typ skiten ur Alva. ^^
Haha, hon är livrädd för killar.
Sen när Alva skulle sova gick vi till donken och köpte dricka sen så kom Fias mamma.
Kul dag! :D

HAHAHAHAHHA, just det.
När vi lekte kurragömma så hör man Alva:
MAMMA! Jag kan inte sitta still. Jag är kissnödig.xD
Och:
MAMMA, jag tänker gömma mig under skrivbordet.

Kommer lite videosar och sånt snart. :)


Jag, Fia&Bilbo är tjocka.
En dag köpte vi godis för 114 spänn. xD
 
 
GRATTIS TILL MIN SYSTERSON LINUS, 12 ÅR! Y
 
 

Och det är ju ingen mindre än Robert Pattisons födelsedag idag med.
24 år, men fortfarande lika vacker!
Kolla bara skrattet, shit. Man smälter ju!
 
 

Dagens film: Twilight.
Dagens låt: Daniel Bedingfield - If your not the one.
Dagens serie: Angel.


Dagens sanning!

jag ogillar att va osams med folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0