12 maj.

Sjuk kväll.
Haha, började med att Martin&Bohm hämtade oss.
Vi åkte in till Motala och sedan dumpade dom oss vid donken med Jonte&Peder.
Vi åkte hem till Peder.
Och Peder körde om Jonte, så Jonte bara: Jävla gris. Bakhåll kallas det. xD
Haha, så jävla skön. :D

' Jaha, du ville med ha. Du får en lite skvätt då, det är bra för magen. ' xD
 Vi kollade på film medans vi väntade på Martin&Bohm.
Och Jonte var svin taskig! Med andra ord han höll fast mina handleder och bad Peder kittla mig. Och ja, det gjorde han ju. Och ibland kittlade Jonte mig med.
Men han fick igen. MOHAHAH! :D
 När dom väl kom drog vi till donken för att Jonte skulle skjusa marcus.w&öh, elina(?) dit.
Träffade Fia&Kenth där. ^^
 Vi skjusade hem min lilla klasskamrat, minns inte vad han heter men men :D
Och sedan drog vi hem.

 Och nu sitter jag är och mina handleder är svin ömma. xD haha, men Jonte hade ont han med så jag är nöjd. ;)
 

GRATTIS MIN ÄLSKADE GRETA, 16 ÅR! 


 Dagens film: Old dogs.
Dagens låt: Nickelback - Gotta be somebody.
Dagens serie: Små i stora världen.

Dagens sanning!

jag vågar inte lita på folk längre.


Kommentarer
Postat av: Emelie <3

Kul att jag hittade in till din blogg, den är skit bra (: allt bra med dig ?



Kramis <3

2010-05-16 @ 19:36:35
URL: http://ammis.se
Postat av: Alexandra

Har just nu en veckansblogg på bloggen och det skulle vara kul om du ville vara med! :) Allt du behöver göra är att kommentera inlägget. Jag utser vinnaren senare ikväll! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0