3 maj.

Jag har absolut ingenting att skriva om. Bläh.
Så tänkte skriva lite om mina närmaste vänner.


Kornelia Lundgren. 

Min lillasyster. Min älskade lillasyster.
Vad vore jag utan dig? Vad vore världen utan dig?
Tänk om man skulle räkna alla gånger vi har skrattat.
Haha, skulle ta 200 år.
Vi kan skratta i timmar åt samma sak, vi har liksom samma knäppa humor!
Du är min allra bästa vän, den som förstår mig.
Vi behöver inte prata, vi vet när något är fel.
16 års vänskap, hun.
Tänk om jag skulle mista min lilla greta? Min Bilbo.
Jag skulle aldrig mer orka något.
Aldrig någonsin. Jag skulle ge upp, för jag orkar ärligt talat inget utan dig. 
Jag älskar dig.

Elin Andersson. 

Haha, bruden. Finns det någon gång vi inte hittar på något galet?
Tror fan inte det asså.
 ' Om man vet att det finns hajar i en flod så flodar man ju inte? '
' folk säger att dom tycker snö är fint, ändå sitter dom inne. '
' Prata inte med mig när jag inte hör! '
' MELOON. '
Jag minns inte hur vi började umgås, utan helt plötsligt så va du bara där.
Men gud vad glad jag är att vi hittade varandra!
Jag älskar dig.

Sofia Carlsson.

 Vet inte vad jag ska säga.
Du är så grymt galen och så grymt rolig att va med.
Jag älskar din humor, kvinna.
Din, min&Johannas helg. Seriöst, inget slår det!
Vilka lyckliga tider!
Och att vi har börjat umgås så mycket nu är helt underbart!

Jag älskar dig.

Lisa Mattsson. 
Våran tid på hälla var kung. Jag saknar våran vänskap!
Vi hade alltid så kul och vi har alltid kul när vi träffas.
Men vänskapen är inte desamma.
Jag vet inte varför det blev så.
Men vad som än händer så hoppas jag att du vet att jag älskar dig grymt mycket!
Du kommer alltid att va min glada Liiiisen.
 Lunkan&Lisen. Det är så det borde va.
Jag älskar dig.

Natalie Lundgren. 
Ja, sis..
20 maj så har du funnits vid min sida i 18 år.
Och vi har haft våra bråk ja.
Den största var npg valborg 07 som jag tror förstörde våra liv.
Gud vad förstörd jag var utan min älskade syster.
Jag klarar inte av att inte ha min syster vid min sida.
Det får inte hända igen.
För gud vad kul vi har tillsammans. Seriöst, båda brukar ligga dubbelvikta av skratt...
Det vill jag aldrig förlora!
Du finns alltid när jag behöver dig och jag kommer alltid att finnas när du behöver mig!
Jag älskar dig.

Linda Johansson. 
Hahhahaha, du&jag asså.
Fan det går asså inte! Om vi ska arbeta så skrattar vi bara och flummar.
Samma sak är när vi ska va seriösa, då står vi där som två stolpskott och tittar på varandra,
tills det inte går längre och vi börjar as garva. Jag skulle seriöst inte klarat IV08 utan dig.
Våra kors i taket liksom, vi ägde. Och nu ses vi nästan aldrig längre.
Men det betyder inte att våran vänskap är över! För det kommer den aldrig att va !
Jag kommer alltid att finnas vid din sida&hjälpa dig med allt. 
Du skulle inte bli av med mig om du ens ville. :D 
Jag älskar dig.


 Sen har vi några killkompisar..  
Jag har faktist inte kvar en killkompis som jag kan lita på till 1000%.
Han försvann för länge sen. :( 
Jag umgås med massor med killar men de flesta står mig inte särskillt nära.

Andreas Ekman. 
Martin Andersson.
Martin Wilhelmsson.
Robert Söderqvist.
Adrian Sörberg.
Joachim Olsson.

Tjejerna.

Therese Strömer.
Nathalie Larsson.
Rebecca Johansson.
Isabelle Ekberg.
Sofie Runnzell.
Felicia Rylander.
Johanna Eriksson.
Nathalie Christoffersen.
Wictoria Lind.
Isabelle Lind.
Sofia Landberg.
Alexandra Öhman.
Nathalie Andersson.

Dagens film: Transporter 2.
Dagens låt: Mange Schmidt ft. Petter - giftig.
Dagens serie: Bones.

Dagens sanning!

Jag absolut älskar att vara med barn!


Kommentarer
Postat av: wictoria

aww söt du är karro!:*<3

dagens sanning, håller med fullt ut.

2010-05-10 @ 00:14:32
URL: http://mewictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0