1 maj.

Sveriges nya skylt vid riksgränsen:
Välkommen till Sverige!
Dårhuset där man tillåter djursex, luciatåg med barn för intagna pedofiler, anser att mördare inte är psykiskt sjuka, ökar invandringen trots en ökad arbetslöshet, men fan ta dig om du laddar ner en film eller kör 3km/h för fort!!
 Tycker DU detta är vansinne så kopiera detta, för det gjorde jag.

Så jävla sånt så det bara ryker om det.


Haha.
Jag till Fia på donken:
- Vad stod det på den då?
Fia:
- 1945.
Sen efter ett tag.
Jag:
- Hhahahaha, 1945. xD
Fia:
- Ja, men det stod ju det.
Jag:
- hahahahahahhahaha, gjorde det?
Jag trodde du skoja. xD

Fan va kul vi hade.
Var med Fia&Becca. Lisen skjusade in oss sen drog hon.
Vi hade så jävla roligt, vi drog till väster för att träffa Linda lite.
Hon är jätte vacker med sin mage! ( Hon är alltid vacker då men. )
Helt lugn så säger Linda:
- Där åkte eran buss förbi.
Och vi fick ju panik och började springa från östenssons till marieberg och ja.
Seriöst, jag trodde jag skulle dö. Fia sa att det lät som jag hade astma.
Jag blev as chockad för så låter jag nästan jämt varje gång jag anstränger mig. :o
Sjukt.
Vi drog iaf till Ekön och träffade Bilbo&Martin.
Vi var väl där ett par timmar sen kom Lisen och vi drog till donken träffade Martin&co.

Mina vänner är bäst.

Dagens film: Hajen 2.
Dagens låt: Edward Maya ft. Vika Jigulina - Stero love.
Dagens serie: Silent library.

Dagens sanning!
Jag stör mig på folk som blir torra och tjuriga när dom skaffar pojkvän/flickvän.



Kommentarer
Postat av: wictoria

Håller med om dagens sanning!

gjorde du om din design själv? söt är du :*

2010-05-10 @ 00:00:12
URL: http://mewictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0