18 mars.

Är det bara jag som tycker att späckhuggare är ett fantastiskt djur?
Dom är så vackra och ser alltid så glada ut.
Har ni tänkt på det ? Att det ser ut som dom ler.
Det finns inte ord till att beskriva ett så otroligt vackert djur.
Därför blir jag så jävla förbannad på tidningarna som kallar Tilly för mördarvalen och monstervalen!!!
Han är ingen mördare! Inga djur är det, människor är mördare.
Tilly är en val,en späckhuggare, ett djur.
Skulle va kul att skälla ut idioterna, för man säger inte att ett djur, en val är en mördare.
Gud så patetiska dom låter. 

Jag älskar Keiko, som spelar Willy i ´free willy´.
Jag vet inte varför, men det är något med honom.
Hans ögon ser så ledsna ut.

Han avled 12 december 2003 och blev ca 26 - 28 år.. :/ ( 
R.I.P )
Keiko&Jason James Richter(he is hooot hoooot).

Keiko( willy ).

En späckhuggare och en hund.

 Vi avslutar med en ung men söt&blöt Jason James Richter!


http://www.youtube.com/watch?v=gE2tivaP6lw
http://www.youtube.com/watch?v=_x3PQ5QhMJs


Dagens film; The house bunny.
Dagens låt - Michael Jackson - Will you be there.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0