28 mars.

15 sanningar om mig.
 
 ♦ Jag är livrädd för skogar.
♦ Jag bryr mig mer om djur än människor.
♦ Jag litar inte på någon längre.
♦ Jag brukar gråta mig själv till sömns.
♦ Jag är lättskrämd, så lättskrämd att jag kan bli rädd av mitt egna skrik.
♦ Jag har ett beroende jag måste bli av med!
♦ Jag hatar att be om hjälp. 
♦ Jag HATAR djurplågare!!!!!
♦ Jag tål inte ciggarett rök-.
♦ Jag kan vakna av att jag gråter men minns aldrig drömmen.
♦ Jag dricker hellre än äter.
♦ Jag och min pappa bråkar nästan jämt, vi är för lika.
♦ Skulle jag få skulle jag sova resten av livet.
♦ Jag älskar tecknade filmer.
♦ Min systemkamera är det bästa jag fått!



 Dagens film: Hitta Nemo.
Dagens låt: Mando Diao - Gloria.

Dagens serie: Criminal Minds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0