26 mars.

Haha, vilken dag!
Så jävla roligt jag haft.
Det börja med att fia.c och jag åkte in till motala.
Vi hade as kul på bussen.
Vi drog till donken och mötte fia.l&kenth.
 Sen drog vi till väster och träffa min babe linda!
Vi hade as kul där.
Vi försökte göra så att en bil körde över en flaska och se om korken skulle skada någon.xD
Vi var där ett bra tag och fia.c det puckot skojade och försökte lifta,
och en nöt stannade. xD
Sen drog vi till stan igen och där träffade jag/vi lasha och örebro matte. :)
haha, shit. Riktigt länge sen.
Underbar kväll! Jag skratta så jag fick kramp i magen. xD

Bild från kvällen då jag träffade matte första gången(14 augusti).
isabelle, natalie&jag.


Dagens film: den onda cirkeln.

Dagens låt: Ron Pope - A drop in the ocean.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0