20 mars.

Just nu är det livsfarligt att stå under tak.
Jag, bilbo, natta&robin satt i köket och spelade kort.
Helt plötsligt faller en stor jävla bit is ner.
Den måste vart nästan en meter bred och nsätan en meter lång.
Och jag skrek till så alla andra blev rädda.
Och robin blev döv. Haha, det sägs att mitt skrik ska vara hjärtskärande. xD
Kommer bild på skiten senare.

Har köpt några nya navelpiercingar.
Men känner att jag måste köpa nya tungpiercingar med
Och idag( 20e ) är det exakt 2 månader kvar tills jag fyller 18.
Då blir det att pierca ögonbrynet så kanske ska köpa såna med så att man är förberedd.
Träffade även Linda häromdagen! Kul så jädra kul det var att se henne!
Och hennes mage, gud så mysig den var!
När jag får pengar ska jag köpa lite saker till henne och barnet och bjuda på fika. Haha :)
Hon är perfekt, smal kropp och bara mage. Det är så mysigt!
Jag älskar dig , gumman!


  
 Dagens film: Hangmans Curse.
Dagens låt: Robert Pattison - bellas lullaby
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0