8 juni.

Lill Greta slutade ju nian idag.
Isabelle,Johanna&Moa lika så.
Börjar bli stora flickor.

Jag och Fia drog till Östenssons vid åtta för att köpa blommor och Sverigeband.
Men usch, slutade med att vi tog vanligt presentsnöre. Vem vill betala nästan 30 kronor för ett band?:S
Sjukt.
 Höjdpunkten på den där jädra avslutnigen är ju såklart när Felix sjunger.
Jag höll på att somna när rektorn pratade. Han var t.o.m värre än Hällas fd rektor Otto. Shit, då är det illa.
Efter avslutningen så drog vi hem och umgicks med familjen o.s.v!

 Kornelia i rosa klänning och blont hår.
 
 Isabelle&Moa var fina!
 
Isabelle.
 
Linus&Alicia.
 
 Kornelias klass.
 
Kornelia.
 

Kornelia&Alicia.

Alicia.

Isabelle, Alicia, Kornelia&Moa.

Moa, Isabelle, Johanna&Kornelia.

 
 
 Alva.
 
 Alicia&Alva.
 
 Alva.
 
När jag&Fia skulle åka hem. Tror ni inte vi fick dom här framför oss?
 
 Kornelias klass.
 
Isabelle&Moas klass.
 
 Alicia&Alva skulle bada. Galningar. Det var int ens så varmt ute.
 
Alva.
 
 
 
 
 
 
jag önskar du vore här med mig.
 
 
 
 

 
Johanna&Alva.
 
 
Natta&Alva.
 
Jag&Alva.

Haha, Linus testade Kornelias skor.
 
 Baby hittade sin plats högt upp. ^^
 

Dagens film: The hot chick.
Dagens låt: B.o.B -  ft. Hayley Williams - Airplanes.
Dagens serie: CSI Miami.

Dagens sanning!

jag älskar mörker.


Kommentarer
Postat av: wictoria

jag vill också åka studentvagn när jag slutar nian, men det får man inte i lkpg :(

2010-06-18 @ 14:36:22
URL: http://mewictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0