6 juni.

Helt okej dag faktist!
För att vara söndag.
Har ju fortfarande ögoninflammation så jag har gått runt med glasögon, helt sjukt. Haha.
Iaf. Fia, jag,Bilbo, Martin, Micke, Toffe&Linus drog till strandbadet där dom spelade fotboll.
Haha, Micke sa att jag skulle va domare.
Men jag var nog världens sämsta domare för jag brydde mig inte ens om att kolla. xD

Jag blev så sugen på att bada så jag lurade med Fia i, men jag hade ju inga badkläder med mig.
För att jag inte ska det egentligen, fy Karolina!
Men ändå, så jag badade i linne&mjukisar(a)
 
Sen drog jag&fia hem till mig, sen kom även bilbo hem.
Vi snackade lite. Sen kom Kenth&Mats hit.
Gud vad jag har saknat Kenth!
 Vi åkte ner till Bergvalla där dom körde basket.
Jag är bollrädd så jag är oftast inte med. :P
Sen körde vi King? Och tillslut kurragömma med dunk. xD
haha, mellan 16-20 år liksom. xD
Men kul hade vi som fan! :D

 Bilder kommer. Det är mobil bilder så ja. ^^


Dagens film: Marley och jag.
Dagens låt: Evanescence&Seether - broken.
Dagen serie: Unga mödrar.

Dagens sanning!

jag är bollrädd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0