4 juni.

Först blev det att kolla på studenten och sedan shoppa lite..
Köpte faktist en skjorta:o Sen örhängen, en as söt t-shirt&leggins.
Sen hem och sedan tillbaka till Motala.
Drack lite.
Vi hade så grymt jäkla kul.
Min vänner är bäst!
Som vanligt är Jonte alltid elak mot mig så han hällde öl över mig! -.-
Och fegisen vågade ju inte gå ut ur bilen, jävla tönt. Och han är större och starkare än mig. :O
Bevisar bara vilken mes han är. :D


jag, izza&någon kille inne på sibylla sa att vi skulle starta en grupp på facebook:
vi fyllon inne på sibylla. Haha. xD


Bellis.

Ronny Ponny.

marcus&elin.

bellis,bilbo&fia.

bilbo.

martin/emo.

haha, sköningar.

Ronny( vit skjorta med svart mönster ) och hans klass.

SnyggHenke (i vita brillor) och hans klass.



haha, wenne?

marcus.


ronnnny.

 bohm&jonte.

marcus ( andra från höger ).

Ronny kasta en sån på mig. xD Den stank verkligen öl. Haha.
Sen kasta Marcus med en.
Va fan står det? xD Ser ordentliga pojkar bara.^^

marcus.


Kim var med stilig. :D haha.

martin med. :)



jag&fia.

bilbo, bellis&fia.


många timmar senare och mycket vin så hamna vi i varamon.
sen kom faktist även marcus(åström) men det kändes i verkligt.
vi fick skjus in till stan. Sen träffade vi massor folk där.
haha, det var något miffo som klängde på bilbo fast hon har pojkvän. xD
Jag minns inte så mycket, typ att Johan kom minns jag. :D Men det är ett jävla mysterium med bussen asså.
Fan halv två var för tidigt att åka hem asså. :(
men tack för en super bra kväll<3
bellis&fia.

fia, så jävla söt hon är!
haha, helt lost.


Dagens film: Titanic.
Dagens låt: Dj tiesto - titanic.
Dagens serie: Lazy town.

Dagens sanning!

jag gillar inte när folk dömer fast dom inte känner mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0