2 juni.

Mycket härlig dag! Med mycket härligt folk!
Orkar inte berätta allt :)
Men kan ta som en snabb repris :D haha.
Möta upp Bilbo, Johanna&Bellis.
Motala, donken.
Sen typ kom Fille pille.
Johan.
Stan.
O.s.v :D

 bilbo, bellis&johanna.
 
bilbo.

johanna.

bellis&bilbo.


haha, Johan ser fan konstig ut. xD

Bilbo. Fräsh bild va?:D

johan.

felicia.

jag.

bilbo&bellis.

fia.

bilbo.

fia fick ju värsta söta bilden på johan.
Synd bara att min jävla skärpa är sönder på system kameran så man måste ställa in den själv.
bajs.


jag piercade även ögonbrynet :)


Dagens film: Kärlek på menyn.
Dagens låt: Jonas Brothers -fly with me.
Dagens serie: Brottskod: Försvunnen.

Dagens sanning!

jag gillar smärta. Inte sjuk smärta, som typ bryta armen smärta.


Kommentarer
Postat av: johan

Fan ta dig karro för bilderna på mig:O

nu åker bilderna på dig upp på facebook=D ;)

2010-06-07 @ 19:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0