18 juni.

Motala är ju där Vätternrundan startar och ja. Det märks.
Det var fullt av cyklister överallt.
T.o.m inne i Carlsund.

Jag jobbade och sedan drog jag hem, duschade och fixade mig.
Sen mötte jag upp Bellis&Fisen och vi begav oss till Motala.
Johan kom, sen även Felicia&Lasha.
Jag orkar inte skriva så mycket. ^^
Men kan berätta att dom är dumma. :o
Man beställer ju endast plusmeny på donken när det finns glas.
Fast jag beställer inte ens meny annars. :o
Men aja, haha. Johan, Fia&Bellis lurade mig att jag inte hade fått något ett glas.
Så jag sa till om det då jag fick ett till glas.
Inte för att det gör mig något. :D

Bellis.
 
 Fisen.
 
 
 
 Lasha.

 Felicia.

Jag&Johan.
 
 Fisen, Bellis&Fille.
 
 Lasha.
 
 Haha, när vi hade gått förbi honom så small det.
Och ja, jag blev så rädd att jag skrek till. Som vanligt.
Lasha: - Nu small det i halsen pån.
 
 Johan.

Lasha&Bellis.
 
Felicia, Lasha&Bellis.
 
 
Lasha.
 
 Ronny.
 
 Hilde.

 Den blev bara mindre och mindre. xD
 
 
Dagens film: The Ring 2.
Dagens låt: Shayne Ward - a better man.
Dagens serie: Top model.

Dagens sanning!

jag älskar sankt bernhardshundar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0